Hiflex heeft een eigen supportafdeling. Reparaties voeren wij uit in onze werkplaats. Assistentie verlenen wij telefonisch of op locatie. Voor noodleveringen zijn wij 24/7 bereikbaar.
Koop je een product dan wil je natuurlijk wel dat het product blijft functioneren. Ook is het fijn dat je makkelijk en snel geholpen wordt als je een vraag of assistentie nodig hebt. Je wilt direct een deskundig persoon spreken zonder dat je éérst een servicecontract moet afsluiten en daarna alsnog moeten wachten, Hiflex begrijpt dit. Wij werken zonder servicecontracten en belmenu’s.
Onze supportafdeling verzorgt:
Krijgt direct een medewerker aan de lijn, geen belmenu. Een team van deskundige medewerkers zit klaar om vragen te beantwoorden. Onze supportafdeling is zeer toegankelijk en heeft veel kennis van zaken.
Voor software support maken wij gebruik van TeamViewer™. Met deze software kan een Hiflex medewerker met je meekijken en eventueel aanpassingen maken in je programma. Op deze manier kunnen we je eenvoudig helpen en kan je snel weer verder.
Bij een eventueel defect kunnen wij de staat van het product snel beoordelen. Vaak kunnen wij reparaties zelf uitvoeren, soms moeten producten terug naar de fabrikant. Is een product onmisbaar voor bijvoorbeeld een productieproces, dan gaan wij kijken naar een identiek of vervangend product zodat de toepassing weer snel functioneert.
Ook buiten kantooruren zijn wij telefonisch bereikbaar om in geval van nood ons magazijn te openen, zelfs ’s nacht of in het weekend.
Hiflex heeft deskundige aandrijfspecialisten, programmeurs en engineers met zeer veel ervaring. Assistentie bij het inbedrijfstellen van bijvoorbeeld een frequentieregelaar, bedienpaneel of PLC is voor ons geen enkel probleem. Doorgaans is telefonische assistentie voldoende om de applicatie inbedrijf te stellen. Het grote voordeel hiervan is dat je snel weer verder kan. Met onze inbedrijfstellingsservice kunnen wij ook assisteren op locatie tegen zeer acceptabele tarieven. Meer weten? Neem gerust contact met ons op.
Krijgt direct een medewerker aan de lijn, geen belmenu. Een team van deskundige medewerkers zit klaar om vragen te beantwoorden. Onze supportafdeling is zeer toegankelijk en heeft veel kennis van zaken.
Voor software support maken wij gebruik van TeamViewer™. Met deze software kan een Hiflex medewerker met je meekijken en eventueel aanpassingen maken in je programma. Op deze manier kunnen we je eenvoudig helpen en kan je snel weer verder.
Bij een eventueel defect kunnen wij de staat van het product snel beoordelen. Vaak kunnen wij reparaties zelf uitvoeren, soms moeten producten terug naar de fabrikant. Is een product onmisbaar voor bijvoorbeeld een productieproces, dan gaan wij kijken naar een identiek of vervangend product zodat de toepassing weer snel functioneert.
Ook buiten kantooruren zijn wij telefonisch bereikbaar om in geval van nood ons magazijn te openen, zelfs ’s nacht of in het weekend.
Hiflex heeft deskundige aandrijfspecialisten, programmeurs en engineers met zeer veel ervaring. Assistentie bij het inbedrijfstellen van bijvoorbeeld een frequentieregelaar, bedienpaneel of PLC is voor ons geen enkel probleem. Doorgaans is telefonische assistentie voldoende om de applicatie inbedrijf te stellen. Het grote voordeel hiervan is dat je snel weer verder kan. Met onze inbedrijfstellingsservice kunnen wij ook assisteren op locatie tegen zeer acceptabele tarieven. Meer weten? Neem gerust contact met ons op.
24/7 BEREIKBAAR
Voor noodlevering buiten kantooruren zijn wij bereikbaar via: 0180-466004.
TECHNISCHE TRAININGEN
Wij bieden een ruime keuze aan trainingen.
De Wadi 2
3343 LK Hendrik-Ido-Ambacht
0180 - 46 60 04
info@hiflex.nl
Openingstijden:
Maandag - Vrijdag
8:15 - 17:00 uur
KvK nr.: 29037227
BTW nr.: NL007635072B01
IBAN: NL67INGB0667262784
BIC: INGBNL2A